La Tahzan La Tahzan La tahzan

Life is a university for us. Let's strive for all-round success. Hidup ini tarbiyah untuk kita. Ayuh usaha untuk kejayaan dunia dan akhirat.

Khas buatmu oh ibu  

Sunday, May 11, 2008



Khas untuk mama yang tercinta... 19 tahun lamanya mama tidak jemu membesarkan Nana Dalam kandungan, dalam timangan, dalam pelukan mahupun hanya dalam hati sahaja Ketika gembira Ketika bersuka Mahupun ketika berduka Mama sedia ada untuk Nana Dihias kecantikan pada luaran Mahupun pada dalaman dengan ilmu agama Tidak dapat dibalas semuanya Melain doa Seorang anak bagi ibunya “Ya Allah, ampunilah mereka (kedua ibubapaku), sayangilah mereka sebagaimana mereka memelihara aku di masa kecil”





Brothers - Lagu Untuk Ibu

Seorang Wanita Bermahkota Ibu Menggenggam Jari-Jari Kecil Ikatan Ini Tidak Kan Terurai Kerna Tautan Ini Tautan Darah dan Akidah Dan Rahmat Dari Allah Kini Ibu Peganglah Tanganku Ini Biar Kubawa Ibu Menjelajah Hasil Titik Peluhmu Biar Kubawa Kealam Ku Hasil Ukiranmu Selama Ini Dodoianmu Ibu Membina Benteng Pemisah Antara Yang Hak Dan Yang Batil Membakar Semangat Perjuangan Mengait Kasih Pada Junjungan Tercinta Tersujud Lemah Mengabdi Diri Kepada Yang Esa Jika Belum Pernah Kau Dengar Ucapan Terima Kasihku Ketahuilah Doaku Ini Moga Tuhan Menyayangimu Sepertimana Kau Mengasihiku Dari Dulu Hingga Kini Untuk Selama-Lamanya

Taken from delirik

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


 

Design by Amanda @ Blogger Buster