La Tahzan La Tahzan La tahzan

Life is a university for us. Let's strive for all-round success. Hidup ini tarbiyah untuk kita. Ayuh usaha untuk kejayaan dunia dan akhirat.

Taubat  

Saturday, December 22, 2007

Ya Allah, terimalah taubatku ini...




Andai Ku Tahu
by Ungu

Andai kutahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umuruku

Andai kutahu
Kapan tiba masaku
Ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

Aku takut
Akan semua dosa dosaku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku

Andai kutahu
MalaikatMukan menjemputku
Izinkan aku
Mengucapkan kata tobat padaMu

Aku takut
Akan semua dosa dosaku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku
Dari segala dosa dosaku
Ampuni aku
Menangisku bertobat padamu

Aku manusia
Yang takut neraka
Namun aku juga
Tak pantas di syurga

Andai kutahu
Kapan tiba ajalku
Ampuni aku
Menangisku bertobat padamu

Aku takut
Akan semua dosa dosaku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku
Dari segala dosa dosaku
Ampuni aku
Menangisku bertobat padamu

Taubat Seorang Hamba by Irsyadee Feat. Hafiz

hati hiba mengenangkan
dosa2 yg ku lakukan
oh tuhan maha kuasa
terima taubat hamba berdosa

ku akui kelemahan diri
ku insafi kekurangan ini
ku kesali kejahilan ini
terimalah...terimalah..terimalah...taubatku ini

telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan
kerana hilang dari jalan menuju redhamu ya tuhan...

haaaaa......

ku akui kelemahan diri
ku insafi kekurangan ini
ku kesali kejahilan ini
terimalah...terimalah..terimalah...taubatku ini

di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima...

ku akui kelemahan diri
ku insafi kekurangan ini
ku kesali kejahilan ini
terimalah...terimalah..terimalah...taubatku ini (2x)

Doa Taubat by Madrasah Aljunied

Tuhanku aku tidak layak
untuk syurgaMu
tetapi aku tidak pula
sanggup menanggung
siksa nerakaMu,
dari itu kurniakanlah
keampunan kepadaku,
ampunkanlah dosaku,
sesungguhnya Engkaulah pengampun
dosa-dosa besar........

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


 

Design by Amanda @ Blogger Buster